Fragt og levering

 

 

 

Kan der komme ekstra udgifter fra jeg har bestilt varene til de er leveret hos mig? 

-Nej, prisen du ser i handlevognen er det endelige beløb inklusiv alle importafgifter og fragtomkostninger.

 

Er mine varer forsikrede?

- Ja, forsikring er inkluderet i prisen for helt op til DKK 10 000.

 

Hvor hurtigt bliver mine varer leveret?

- Normal leveringstid er på 7-10 dage. Hvis du bestiller på tirsdage inden kl 16:00 kan vi som oftest levere bestillingen følgende tirsdag, hvis du bestiller efter kl 16:00 om tirsdagen bliver leverancetiden ofte 2-4 dage længere. Dette forudsætter dog at sælger i USA sender varene til os indenfor 2-3 dage, hvilket er normal procedure for varer de har på lager. Hvis din vare ikke er på lager får vi en forventet leveringstid fra sælger og giver dig nærmere besked.

- Hvis din bestilling er, eller inkluderer, et stort fysisk produkt så fragter vi din bestilling med skib. Vi giver dig altid besked hvis din vare må fragtes med skib, du har fortsat muligheden for at få din bestilling leveret med fly, dette koster dog ekstra. Skibsfragt tager 3-4 uger.

- Er din vare klassificeret som farligt gods, det kunne f.eks. være produkter der inkluderer: batterier, olje, alkohold osv., må de sendes med skibsfragt og det tager 3-4 uger. Vi forventer ikke du ved hvilke varer der kan transporteres med fly eller skib, det ved vi og vi sørger for at dine varer bliver leveret så hurtigt og sikkert som muligt. 

 

Bliver alle mine varer leveret på samme tid?

- Ja, vi samler alle dine varer sammen i en pakke, også selvom de kommer fra forskellig sælgere i USA.

 

Kan jeg fremskynde en del af min bestilling?

- Ja, du har mulighed for at få express levering på de produkter du ønsker vi sender så snart vi modtager dem i vores terminal i USA, uden at vente på resten af din bestilling. Denne service koster ekstra, men du vil se beløbet og den samlede pris i handlevognen når du bestiller express levering, så du fortsat bare betaler en gang og ikke får en ekstra regning senere i forløbet. 

 

Kan jeg købe alle varer fra USA?

-Nej, ikke alle, men de fleste. De mest normale varer med import begrænsninger er madvarer, piller og våben. Du kan vores liste over farligt gods og importbegrænsede varer. 

- Vi afbestiller de varer der er ulovlige eller har import/eksport restriktioner og beslaster ikke dit bankkort for disse varer. Du behøver ikke vide hvilke varer der er ulovligt at importere, dette hjælper vi dig med og giver dig besked så snart vi ser at varen ikke kan bestilles og du betaler selvfølgelig ikke for disse varer.

 

Hvor langt er min pakke kommet?

- Du kan følge din pakkes status fra din konto på Boxeez. Alle pakkerne sendes med et sporingsnummer i Danmark og du kan følge leverancen via PostNord.

 

Hvordan bliver min pakke leveret?

- Vi transporterer pakken fra USA til Danmark. PostNord leverer pakkerne i Danmark og du får en besked enten via SMS eller e-mail når du kan hente din pakke på dit nærmeste afhentningssted. E-mailen du modtager indeholder også et link der viser leveringsstedet. Tunge eller store pakker over 35 kg. bliver leveret direkte til din leveringsadresse. 

 

Hvem importerer mine varer?

- Det gør du, men vi hjælper dig med at lave importen i dit navn. En del af vores service er at vi sørger for at importen er udført efter alle love og regler, og at alle afgifter bliver betalt. Vi har mange års erfaring som speditører på tværs af lande så du kan føle dig sikker på at import- og parirarbejdet bliver udført korrekt, det er dog vigtigt at du er bevidst om at det er dig der er privat importør at dine varer.

 

Er der garanti på mine varer?

- De fleste varer har en U.S. eller international garanti, men den varierer fra produkt til produkt. For varer der ikke har en international garanti hjælper vi dig naturligvis med at returnere varen til lavest mulig pris.

 

 

 

Retur og efterbetalning

 

 

 

Hvordan kan jeg returnere en pakke? 

- Du kan returenere din vare i op til 10 dage efter du har modtaget den, så længe du har fået din retur godkendt af os via email. Du kan kontakte vores kundeservice via email support@boxeez.com angående returnering. Uden en gyldig grund for at returnere varen står du for alle udgifterne ved en eventult retur. Du kan læse mere om vores retur regler, hvor du finder al information.

 

Hvad gør jeg hvis min pakke er beskadiget?

- Vi kontrollerer indholdet i pakken i USA og Danmark, både for at forsikre os om at du har fået den rigtige vare og at den ikke er beskadiget. Skulle vi mod forventning finde en fejl meddeler vi dig om dette omgående og sørger for at du får en ny vare eller pengene tilbage hvis du skulle ønske det. Skulle pakken blive skade ved slutleverancen hos PostNord er det vigtigt du giver os besked om det samme dag som du modtager pakken, da transportforsikring gælder i de tilfælde og du har ret til at få erstatning for den skade der er sket.

 

Hvad hvis indholdet af pakken ikke er det jeg bestilte?

- Hvis indholdet af pakken ikke er det du bestilte beder vi dig tage kontakt med vores kundeservice via email support@boxeez.com indenfor 10 dage fra du har modtaget pakken. Derefter vil du modtage en retur seddel fra os og varen kan returneres indenfor de næste 7 dage.  Har du ikke modtaget det rigtige indhold i pakken er det selvfølgelig gratis at få pakken returneret, vi kommer dog til at bede dig om at sende et billede af produktet per email inden returneringen accepteres og den kan returneres.

 

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med varen?

- Du kan altid returnere produkter indenfor 10 dage fra du har modtaget pakken, men du må være opmærksom på at du i det tilfælde selv må betale for returfragten. Dette beløb er på cirka 350 DKK, men dette beløpb kan variere alt efter vægt og størrelse på pakken du ønsker at returnere.

 

Garanti og returnering

- De fleste produkter har 1 års garanti mod mekaniske fejl fra producenten. Skulle dit produkt få en skade der dækkes af garantien indenfor de første 30 dage fra bestillingsdatoen, kan du returnere produktet til os, så sender vi produktet tilbage til producenten der afgører om du får et nyt produkt eller om den skal sendes til reparation. Vi beder altid om et billede af det defekte produkt, samt en så nøjagtig beskrivelse af fejlen som mulig inden vi sender produktet tilbage til producenten. 

 

 

 

Betaling og Pris

  

 

 

Kan jeg betale med mit danske bankkort? 

- Ja, vi accepterer de fleste danske betalings- og kreditkort.

 

Hvorfor kan jeg ikke bruge det danske bankkort på mange amerikanske netbutikker?

- I USA er det ikke alle butikker der accepterer betaling med udenlandske kort. Med Boxeez er dette ikke noget problem, vi garanterer for din betaling og du kan betale som på andre danske netbutikker.

 

Er betalingen sikker?

- Ja, den er sikker. Vi samarbejder med Svea Finans og Swedbank i Danmark, Sverige og Norge for at kunne tilbyde markedets sikreste e-handelsløsning, med blandt andet 3D-secure. Betalingen laves i Danmark og Svea Finans kundeservice svarer på eventuelle spørgsmål angående betalingen.

 

Hvad er inkluderet i prisen?

-Prisen du ser på vores hjemmeside er altid den endelige pris inklusiv alle importafgifter, det kunne være told og moms. Det beløb du betaler for varerne i din handlevogn inkluderer også prisen for fragten hjem til dig, derfor kan vi garantere at der ikke kommer ekstra udgifter i forbindelse med at du modtager din leverance i Danmark. 

-Hvis varen du bestiller er betragtet som farligt gods, eller den er så stor at den overskrider dimensionsgrænserne for varer der fragtes med fly, må vi sende din vare med skib. Skulle din vare have fragtsbegrænsninger kontakter vi dig inden bestillingen og betalingen laves, så du har muligheden for at afbestille eller betale et tillægsgebyr for at få den sendt. Men det må godkendes af dig som kunde.

 

 

 

 

Andre spørgsmål

  

 

 

Hvad tilbyder Boxeez?

- Vi tilbyder et system til dig hvor du kan købe mange produkter på det amerikanske marked på en enkelt og sikker måde. Vi viser den totalle pris det koster for produktet, fragtomkostninger og importafgifter på en gang så du ikke modtager ekstra betalinger eller andre uventede overraskelser. Vi forenkler handelsprocessen så du kun skal registere dig en gang hos Boxeez og derfra kan handle hos mange forskellige sælgere i USA og få alt leveret i den samme pakke. Du køber altså ikke varerne af os, vi forenkler bare købsprocessen så du ikke behøver at tænke på andet end at finde dit produkt på vores hjemmeside, så ordner vi papirarbejdet og du kan læne dig tilbage og vente på at modtage din pakke.

 

Hvorfor skal jeg bruge Boxeez?

- Det er enkelt og sikkert og giver dig samtidigt adgang til over 50 millioner produkter. På Boxeez kan man finde mange produkter der ikke er tilgængelige på det danske marked, og ofte til en bedre pris.

- Du giver ikke dine bankkorts oplysninger ud på ukendte amerikanske hjemmesider. Vi håndterer dine bankinformationer via en sikker dansk betalingsløsning. Du kan altid kontakte os hvis du har spørgsmål angående betaling på  email: support@boxeez.com

- Der kommer ingen uønskede ekstra betalinger i forbindelse med fragt og import til Danmark. Vi søger for at din pakke kommer frem med de rigtige varer og alle afgifter betalt. Skulle noget mod forventet gå galt hjælper vi dig med at få et nyt produkt eller pengene tilbage, inkl. told og afgifter.

 

Kan jeg være sikker på mærkevarerne er ægte?

- Ja, vi har et stort netværk i USA og de leverandører der er valgt, er for netop at undgå kopivarer. Vores leverandører har fået gode tilbagemeldinger fra kunder i USA, så du undgår problemer med useriøse sælgere og får de ægte mærkevarer du har betalt for. Vi accepterer ikke leverandører vi ikke er sikre på opretholder kvalitet på deres produkter.

 

Hvordan fungerer Boxeez.dk?

- Du skriver det produkt du leder efter (på engelsk) i søgefeltet øverst på boxeez.dk, når du begynder at skrive vil der komme forslag op på de mest normale produkter du kan vælge mellem. Husk på at jo mere præcis du er i din søgning, desto bedre søgeresultat vil du få. Efter det vil du komme til produktsiden, hvor du vil kunne se de produkter det matcher dine søgeord, med den totalle pris.  

- Du kan eventuelt søge efter produktet på google.com og når du har fundet produktet du øsker, kan du kopiere produktetes navn i vores søgefelt og se den endelig pris for varen inklusiv afgifter og levering hjem til dig.

- Du kan herfter se hos hvilken sælger Boxeez har har fundet produktet. Vi anbefaler at du læser om produktet hos sælgeren for at forsikre at det er præcis det produkt du ønsker og hvad der er inkluderet i produktet f.eks. om batterier eller andre løse dele følger med.

- Når du har fundet produktet du ønsker, kan du købe det gennem boxeez.dk ved at ligge det i handlevognen og betale hos os, som du ville gøre hvis du skulle købe varen i Danmark. Du kan købe flere produkter hos forskellige sælgere på samme tid og vi sørger for at de bliver sendt samlet. Dine varer bliver herefter sendt så hurtigt som muligt (ikke express) til dig og vi holder dig op Help Us Keep Magento Healthy - Report All Bugs Interface Locale: Connect with the Magento Community Magento™ is a trademark of Magento Inc. Copyright © 2017 Magento Inc. Magento ver. 1.9.3.6 dateret på leveringstiden.